«ЩОДЕННИК.UA» - ЄДИНИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ ДЛЯ ШКІЛ


УВАГА! В Луганській області 234 школи підключено до проекту, а 300 закладів освіти вже подали заявку на підключення до проекту! 
Була інформація щодо не відповідності проекту вимогам МОНМОЛОДЬСПОРТ. Лист, який підтверджує провомірність використання проекту в школах

СУТЬ ПРОЕКТУ:
"Надати навчальним закладам електронну інтерактивну платформу, функціонал якої охопить усі напрямки роботи системи освіти відповідно до вимог Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України".
Мета проекту:
   Надання рівного доступу до освітніх ресурсів усім учасникам освітнього процесу.
   Модернізація системи управління освітою.
   Підвищення ІКТ грамотності педагогічного колективу.
   Підвищення якості знань учнів.
   Модернізація освітнього процесу.
Угода Між ЛОІППО та освітньою мережею "Щоденник"
Лист №122 від 14.08.2012 «Щоденник.UА» щодо безкоштовного відкриття нових можливості управління, інформування та комунікації з освітніми установами регіону в «єдиному вікні»

Робота навчальних закладів Луганської області в Всеукраїнській освітній мережі «Щоденник.ua»
Диплом ТОВ "Щоденник"
Звернення лідера Всеукраїнського освітнього проекту "Щоденник" - КЗ "Луганський НВК спеціалізована школа І ступеня - гімназія № 30"
Презентація освітньої мережі "Щоденник"

Що отримує школа:
1.    Засіб комунікації між учителями, учнями, батьками та органами управління освітою.
2.    Сайт школи з інформацією для ознайомлення, що доступна поза мережею.
3.    Розміщення планової та методичної інформації, можливість обміну кращими методиками між вчителями.
4.    Ведення загальної стрічки новин, анонсування подій.
5.    Шкільне файлове сховище.
6.    Електронний розклад уроків, електронний журнал учителя, електронний щоденник учня.
7.    Шкільний форум для обговорення загальних та окремих питань, в якому можуть брати участь учителі, батьки, учні.
8.    Проведення шкільних олімпіад між паралелями та школами.
9.    Підвищення репутації, іміджу та освітнього рівня школи.
 Учні мають змогу:
1.    Користуватися потужною медіатекою, де можна знайти:
1.1.     Підручники та навчальні посібники в електронному вигляді.
1.2.     Художні твори за шкільною програмою.
1.3.     Біографії письменників.
1.4.     Довідкову літературу.
1.5.     Презентації та пояснення до тем уроків.
1.6.     Аудіокниги.
1.7.     Географічні та історичні карти.
1.8.     Електронний перекладач на 28 мов.
2.    Вести спільну роботу над груповими проектами.
3.    Мати доступ до розкладу свого класу та групи.
4.    Переглядати оцінки в режимі он-лайн.
5.    Переглядати список домашніх завдань.
6.    Отримувати від учителя додаткові матеріали та завдання в електронному вигляді.
7.    Вести персональні сторінки, спілкуватися з учителями й однокласниками.
8.    Додавати власні матеріали, обмінюватися фото, відео ресурсами.
9.    Використовувати матеріали для самостійної роботи - тестові завдання з предметів, завдання ЗНО.
10.    Брати участь у всеукраїнських конкурсах і шкільних олімпіадах.
Вчитель отримує наступні переваги:
1.    Класний керівник може легко інформувати учнів за допомогою сторінки класу, проводити опитування та обговорення на будь-яку навчальну тему.
2.    Он-лайн спілкування з учнями та вчителями при використанні ресурсу «Персональна сторінка вчителя».
3.    Участь у різноманітних групах за дисциплінами та інтересами, методичних об'єднаннях для обміну досвідом, матеріалами, співпрацювати разом з іншими вчителями.
4.    Розміщення на сайті власних матеріалів.
5.    Видача домашніх і додаткових завдань.
6.    Індивідуальне супроводження кожного учня.
7.    Використання дистанційної освіти для організації процесу безперервного навчання.
Директор має можливість:
1.    Підвищити конкурентну привабливість школи.
2.    Впровадити електронний документообіг. 
3.    Налагодити інтерактивне спілкування з учнями, батьками та вчителями, управлінням освіти.
4.    Значно підвищити рівень зацікавленості батьків до навчання своєї дитини.
5.    Застосовувати новітні інформаційні технології у навчанні.
Батьки отримують:
1.    Значне підвищення зацікавленості своїх дітей у навчанні.
2.    Своєчасну інформацію про навчання та соціальне життя дитини у школі.
3.    Можливість продовжувати навчання вдома разом з ними.
4.    Контроль якості навчального процесу.
5.    Ведення прямого листування з учителями та між собою.
6.    Захист дітей від небажаної інформації: портал закритий для доступу сторонніх користувачів.