[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Форум » Проект "Рівний доступ до якісної освіти" » Освітня політика (далі ОП) » Освітня політика (завдання форуму)
Освітня політика
juliaДата: Неділя, 06.12.2009, 15:59 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Політика освітня - то є шлях.
Шлях - нелегкий, широкий, безперервний.
Шлях вірно обраний... В майбутніх світлих днях
Веде в досягнення великих цілей певних.

Він розвиває, вдосконалює,гартує...
Можливостей безмежних він життя.
Він кожній особистості дарує
Культуру, мудрість і духовності буття.

Крокуючи, суспільство цим шляхом,
Отримує здобутки дрогоцінні.
Його міцним гартованим цвяхом
Є якість, ефективність, рівність неодмінно.

Політика освітня - то є шлях.
Ним не можливо просуватися повільно.
І чим гартованіше стержень його - цвях,
Тим кращим є добробут у країні.

Додано (06.12.2009, 16:59)
---------------------------------------------
А якщо казати прозою, то освітня політика навчального зкладу безумовно залежить від освітньої політики держави, бо держава встановлює свої стандарти, норми і навіть можливості. Завдяки умовам, створеним державою, здійснюється навчання в освітніх закладах, починаючи з простого: підручники, технічні засоби навчання та інші компоненти матеріально технічної бази закладу.Згідно втіленню в життя освітньої політики держави, навчальні заклади отримують спеціалістів, від яких залежить процес освіти в цих закладах. Протягом всього періоду здійснення процесу освіти спеціалісти мають можливість вдосконалюватись, підвищувати свою кваліфікацію,рости як професіонали. Згодна з думками тих, хто порівнює освітню політику навчального закладу з дзеркалом в якому відображається стан освітньої політики держави.

 
SvetlanaBelashДата: Неділя, 06.12.2009, 18:06 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Вітаю! державна освітня політика може залежити від громадян. Вони (учні, батьки, вчителі) є споживачі та виконувачи державної освітньої політики.
 
Ольга_ПетровнаДата: Понеділок, 07.12.2009, 09:58 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Освітня політика може залежати від громадян. Так має буди в ідеалі. Але чи можете ви обрати потрібний курс (наприклад, креслення), цікавий підручник, який надає більше можливостей? Ніхто не впевнений, що обравши навіть профіль навчання старшої школи, дитина отримає відповідний рівень знань, який допоможе ій продовжити навчання та отримати справді бажаний рівень кваліфікації.
 
velДата: Понеділок, 07.12.2009, 11:48 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Державна національна програма «Освіта України в ХХІ столітті» - державний основоположний документ, що утверджує у ХХІ ст. пріоритет освіти в державній політиці у зв’язку з кардинальними змінами в соціально – політичному житті країни.
Освіта - один із головних чинників, котрі реально визначають майбутнє нації. Виходячи з цього, освітня політика держави - це політика, яку скеровано на безперервний процес розвитку та вдосконалення здібностей та поведінки дитини або дорослого, результатом якого є реалізація особистісного потенціалу людини та забезпечення її соціальної зрілості. Це - найголовніше, хоча, до цього визначення, звичайно, можна багато додати. На мою думку, на сучасному етапі стовідсотковій ефективності в побудові та реалізації освітньої політики заважає відсутність повноцінного зворотнього зв"язку між державою та школою, бо приймають рішення теоретики, а ріалізують їх - практики.
Освітня політика навчального закладу – це цілеспрямований процес, скерований на забезпечення повноцінного функціонування школи.
deal
 
тополь2Дата: Понеділок, 07.12.2009, 19:23 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Освітня політика - це, перш за все, рівень ставлення держави до навчального закладу. Адже школи сьогодні мають таку матеріально-техгічну базу, що жах. Про який повноцінний рівень функціонування школи може йти мова. Є комп'ютери, а більшість уроків проводиться за допомогою крейди і звичайної дошки. На уроках фізичної культури 3 м'ячі на 30 учнів. жодного мату і т.д.
А, взагалі, я згодна з тим, про що вже говорилося вище.
 
ІринаДата: Вівторок, 08.12.2009, 10:17 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Освітня політика навчального закладу - це ряд дій, направлених на забезпечення права громадян на отримання загальної середньої освіти у відповідності до рівня загальної середньої освіти Державного стандарту.
Вважаю, що навчальний заклад повинен подавати замовлення державі на розробку нових стандартів, аналізуючи при цьому замовлення споживачів освтіиніх послуг .
 
OleksiiДата: Вівторок, 08.12.2009, 11:49 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Освітня політика навчального закладу - це система роботи навчального закладу, яка базується на принципах якості, ефективності, рівності з метою морального, інтелектуального, фізичного, художньо-естетичного розвитку учнів, виховання громадянина демократичного суспільства.
Ефективність державної політики в галузі освіти визначаеться якістю шкільної освіти, яка в свою чергу є фундаментом для вищої школи і науки.
 
KosenkoДата: Вівторок, 08.12.2009, 14:08 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Так як політика-це мистецтво управління, значить політика навчального закладу-це сукупність заходів (до виконання яких залучено спільну діяльність учнів, педпрацівників, батьків, обслуговуючого персоналу), спрямованих на досягнення освітніх цілей та розвитку школи.
 
juliaДата: Вівторок, 08.12.2009, 15:18 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Згодна, що політика-мистецтво. То ж і освітня політика навчального закладу-один з видів мистецтв. В мистецтві-найталановитіші.
 
AndreyДата: Середа, 09.12.2009, 06:11 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Offline
Читаючи думки колег за темою "Освітня політика" становиться сумно, а може і лячно від тої думки, що невже все так погано. Невже держава зовсім не приділяє уваги школі? Міністр змінює міністра і з кожним приходом нові зміни. А може це ми - вчителі такі скептики, що не можемо розгледіти позитиву і знайти ті, хоч і маленькі, родзинки допомоги і підтримки держави. За великим рахунком, що таке держава - це і ми з Вами. І можливо зміни потрібно робити по вертикалі знизу вгору? Відділ освіти - обласне уаправління освіти (інститут післядипломної освіти) - Міністерство освіти і науки, на перший погляд маленький ланцюжок, а зміни відбудуться.
 
Форум » Проект "Рівний доступ до якісної освіти" » Освітня політика (далі ОП) » Освітня політика (завдання форуму)
Сторінка 2 з 2«12
Пошук: